Реклами в Google Ads
Google Ads

Реклами в Google Ads

Мощен стратегически инструмент за дигитален маркетинг, при който се заплаща за клик върху рекламата.
Свързани проекти
Какво представлява PPC (Pay-per-click) рекламата. Бързи факти
  • Google е най-голямата търсачка в света с пазарен дял от 92.25%. (Global Stats)
  • 65% от потребителите кликат на Google реклами. (Wordstream)

Типове реклами в Google Ads

Ad Image
Текстови реклами

Тестовите реклами се показват като водещи резултати при търсене по ключови думи с Google, като могат да показват местоположение, телефон за контакт и др. полезна информация за директна връзка. Основната цел на текстовите реклами е да задвижват трафика от потребители към сайта и да увеличават продажбите.

Виж повече
Ad Image
Дисплейни реклами

Дисплейните реклами съдържат богато визуално съдържание (тип банери) и се показват в Google Дисплейната мрежа (GDN). Към момента над 2 милиона уебсайтове съставят GDN, като може да рекламирате с помощта на банери в над 90% от европейските сайтове. Основната цел на дисплейните реклами е да направят бизнеса по-видим и разпознаваем, както и да увеличат информираността на потребителите относно бранда.

Виж повече
Ad Image
Ремаркетинг реклами

Ремаркетинг рекламите, наричани още Retargeting реклами (за пренасочване), се показват на потребители, които вече са посетили вашия сайт. Тези реклами следва да бъдат креативно разработени, за да изпълнят своята цел – да напомнят на потребителя за сайта и да го върнат обратно на него с цел завършване на реализация (поръчка на продукт и др.).

Виж повече

Какви са предимствата на PPC рекламата за вашия бизнес?

1.Трафик, конверсии, печалби

PPC кампаниите довеждат незабавен трафик към вашия уебсайт. Рекламите се показват преди органичното търсене на Google, а статистиките показват, че 50% от PPC потребителите са по-склонни да извършат реализация спрямо потребителите, дошли от органичното търсене.

2. Точен обхват

Правилното управление на PPC рекламите ще ви помогне да се свържете с потенциалните клиенти от вашата целева аудитория в момента, в който те извършват търсене по съответната ключова дума. По този начин вие достигате до правилните потребители, които целят да извършат покупка. Специфичността при PPC рекламата е, че трябва да бъде специално изготвена за определена целева аудитория и да може да се впише с високи резултати в рамкит на определен бюджет за маркетинг.

3. Лесно измерими резултати

Вашата PPC кампания ще бъде проектирана, настроена и управлявана от квалифицирани специалисти, като резултатите от нея ще проличат веднага – трафикът към уебсайта ще се повиши значително, което на свой ред ще доведе до увеличение на реализациите, повече печалба и по-добра възвръщаемост на инвестициите. Резултатите са бързо и лесно измерими с помощта на изпитаните маркетингови инструменти, с които работим.

4.Лийдове и позиция на показване

PPC рекламата, изготвена от нашите специалисти, ще се покаже по първи резултати, като по този начин бизнесът става по-разпознаваем, а шансовете за извършване на продажби – по-големи.

5. По-голяма яснота и високи резултати на маркетинговата стратегия

При правилно управление на рекламите и тяхната цена на клик може да се извлече полезна информация за печелившите ключови думи за бизнеса, успешни маркетингови модели и пазарни ниши. PPC рекламата е изключително полезна и при дистрибутиране на продукт/услуга на нов пазар.

Какво включва управлението на PPC реклама?

За агенцията (нас):

  • Първоначална комуникация и проверка на нуждите на бизнеса
  • Определяне на акаунт мениджър
  • Одит на съществуващи предишни кампании
  • Изготвяне на стратегия за първите 6 месеца
  • Изпращане на клиента и финализиране на стратегията според желаните от него параметри
  • Стартиране на кампанията
  • Непрекъснат мониторинг на ефективността и оптимизаци на рекламите
  • Месечни отчети за клиента и плавна комуникация през целия период

За бизнеса:

  • Свързвате се с наси обсъждаме потенциално сътрудничество
  • Разговор по телефона/ Среща
  • Получавате предложение за стратегия и бюджет
  • Получавате редовни актуализации и етапни резултати за трафика, печалбата и възвръщаемостта на инвестициите

Управлението на PPC кампании включва задълбочен анализ на бизнеса, като в някои случаи за целта се изготвя одит на предишни рекламни кампании, прави се анализ на конкуренцията и на пазарните ниши. След това се изготвя стратегия за работа през следващите месеци, като непрекъснато се съблюдава за ефективността на рекламите и настройката на кампаниите до най-малкия детайл.

Защо да се доверите на PPC.Bg?

Нашата агенция за управление на PPC реклами притежава висока конкурентноспособност и редица предимства пред останалите фирми в бранша. Екипът ни от квалифицирани експерти, богатият опит с успешни рекламни кампании за бизнеси от най-разнообразни сфери ни дават увереност да гарантираме високи резултати за своите клиенти. Ще създадем работна стратегия за следващщите 6-месеца (това е и минималната продължителност на нашите договори), като ще зададем конкретни цели, които да бъдат постигнати. В процеса на работа ще определим микро аудитории, ще тестваме и дефинираме успешните послания към потребителите, ще проследим потребителската фуния при извършване на покупка и др. Нашият екип предлага пълна подкрепа за клиента и неговия бизнес, като се придържаме към зададените бизнес цели. Изготвяме подробни месенчи отчети за ефективността на кампаниите.

Един от водещите фокуси на работа в нашата агенция е възвръщаемостта на инвестицията в бюджет за реклама.  Ще ви помогнем да изучите конкуренцията, за да може да я задминете. Щастливи сме, че можем да предложим на нашите клиенти уникален персонализиран подход, като се стремим към ненадмината прозрачност и почтеност. Предлаганата от нас услуга по управление на PPC кампании се базира на добре подбрани релевантни ключови думи, креативни визуални изображения и убедителни послания. Нашият екип работи усилено, за да осигури оптимални резултати за вашите кампании и да поддържа редовно отчитане и комуникация с вас. Това според нас е успешният формат на B2B партньорство.

Блог статии

Любопитни сте да откриете повече?

Виж всички
Facebook Pixel- Стъпка по стъпка как да го използвате за вашия сайт и фейсбук реклама

Може би най-полезният от всички интригуващи инструменти, които Facebook създаде за маркетолозите, се нарича Facebook Pixel. Проследяващият пиксе...

Прочети повече #1
Историята на Google AdWords … през последните 16 години

Google AdWords през годините Мисията на компанията Google е бърз и лесен достъп до информация. Развиването на тази стратегия направи търсачката...

Прочети повече #2
Виж всички