instagram-advertising
Поддръжка на Instagram Профили и Реклама

Instagram Реклама

С помощта на рекламата в Instagram може да увеличите трафика към вашия сайт и да постигнете повече реализации.
Свързани проекти

Какво представлява рекламата в Instagram?

Рекламирането в Instagram e достъпно и позволява да достигнете до широка аудитория от потребители. С помощта на рекламата в Instagram може да увеличите трафика към вашия сайт и да постигнете повече реализации. Instagram се разраства изключително бързо през годините и продължава да разширява гамата от възможности и услуги за рекламиране в полза на бизнеса. Като част от семейството на Facebook, Instagram наследява функциите за персонализиране на рекламите с цел таргетиране на високо ангажирана аудитория. Благодарение на това бизнесът получава възможност да насочва продуктите/услугите си към подходящите потребители и да постигне своите бизнес цели.

Дигитална агенция PPC.bg предлага за своите клиенти услуга по поддръжка на Instagram бизнес профили и реклама, с помощта на които клиентът постига по-високи резултати в онлайн пространството, както откъм разпознаваемост на бранда, така и откъм постигнат брой реализации и продажби на продукти/услуги.

Някои важни факти:

  • Instagram мрежата разполага с 1 милиард активни потребители месечно, от които 500 милиона посещават приложението всеки ден.
  • Instagram е втората най-ангажираща потребителското внимание социална мрежа след Facebook.
  • Instagram е най-младата социална мрежа – 71% от нейните потребители са на възраст под 35 години.
  • Потребителите прекарват средно на ден 0:53 ч. в мрежата на Instagram – почти толкова, колкото и във Facebook – 0:58 ч.
  • Бизнесът навлиза все повече и повече в Instagram – над 71% от компаниите в Щатите вече използват активно тази мрежа.
  • Над 83% от потребителите на Instagram споделят, че откриват нови продукти и услуги именно в тази мрежа.
  • 500 милиона от потребителите на Instagram използват функцията Story. 1/3 от тези потребители са бизнес акаунти.
  • Над 50% от потребителите на Instagram следват поне един бизнес.
  • Instagram генерира 4 пъти повече интеракции между потребителите и бизнеса в сравнение с Facebook.
  • Instagram помага на 80% от потребителите си да вземат решение дали да закупят продукт или услуга.

Какво ще спечелите с реклама в Instagram социалната мрежа?

Ключово предимство при Instagram социалната мрежа е, че тя е изградена за употреба през мобилни устройства. Докато много хора сърфират във Facebook през декстоп, Instagram се разглежда главно през смартфона. Благодарение на това с помощта на Instagram рекламата достигате до вашата целева аудитория в движение, по всяко време, където и да се намира.

Какво представлява рекламната кампания в Instagram

Компоненти на кампанията

  • Проучване
  • Оценка на предимствата на конкурентите
  • Насочване на рекламите към микроаудитория
  • Създаване на мощна персонализирана стратегия и изготвяне на рекламни послания
  • Стартиране и тестване
  • Мониторинг
  • Последователно оптимизиране
  • Регулярни отчети, измерващи възвращаемостта на инвестицията

Насочване

Насочването на рекламите в Instagram се възползва от богатството от възможности за насочване, познати от Facebook рекламата. Насочването се персонализира по демографски признаци, интереси и местоположение, които са съобразени с целите на вашия бизнес.

Реклами

Рекламите в Instagram са няколко типа:

  • Рекламни изображения
  • Реклама тип карусел
  • Видео реклами
  • Рекламно Story

 

Типове Instagram реклама

Ad Image
Рекламни изображения

Форматът на рекламните изображения съвпада с форматът на обикновените публикации в Instagram. Рекламата обаче може да включва не само спонсориране на публикуван пост, но и бутон с призив за действие и линк към вашия сайт.

View case studies
Ad Image
Реклама тип карусел

Форматът карусел включва до 5 изображения или видеоклипа в рамките на една реклама и позволява да се постави отделен линк към всяко изображение. Този тип реклама е подходящ за промотиране на продукти и услуги.

View case studies
Ad Image
Видео реклами

Рекламните видеоклипове в Instagram имат дължина между 3 и 30 секунди, като този тип реклама повишава динамиката и постига по-голям ефект при възприятието на потребителите.

View case studies
Ad Image
Рекламно Story

Рекламите на Story позволява да достигнете до над 500 милиона потребители, които преглеждат своя поток от Story-та ежедневно.

View case studies

Какво включва услугата по реклама в Instagram?

В дигитална агенция PPC.bg предоставяме за нашите клиенти услуга, която включва няколко компонента:

  • Изготвяне на стратегия за рекламиране спрямо бизнеса на клиента и неговата целева аудитория;
  • Създаване на реклами – изготвяне на привлекателни, завладяващи и визуално атрактивни визии за реклама, придружени с релевантни текстови послания;
  • Насочване на рекламите към правилно съобразена целева аудитория. Нашите рекламни специалисти ще използват най-добрите утвърдени практики за рекламиране с цел достигане до потенциални клиенти за вашия бизнес.
  • Оптимизация на рекламите – нашият екип ще направи пълно проследяване на рекламната кампания в Instagram, като при необходимост ще променя тяхното съдържание с цел по-добра оптимизация и максимална възвръщаемост на инвестициите

 

Защо да се доверите нa PPC.bg?

С услугата по провеждане на рекламни кампании в Instagram при нас ще може да се възползвате от редица предимства:

По-голям трафик от потенциални клиенти към вашия уебсайт

С помощта на рекламата в Instagram може да отведете целенасочено потенциалните клиенти към релевантни целеви страници, като по този начин да увеличите броя на реализации на поръчки или продажби.

По-добра разпознаваемост на бранда

Instagram е една от най-подходящите социални мрежи за създаване на имидж и по-добра разпознаваемост на бранда. Instagram насърчава споделянето и рекламирането на визуални изображения и видеа, които ангажират пряко съзнанието на потребителите.

Увеличен брой реализации

Крайната цел на всяка рекламна кампания е постигане на определен тип реализации, които да отговарят на целите на бизнеса. Реализацията може да представлява действие, което потребителите следва да извършат след като взаимодействат с видяната реклама – например регистрация на сайта, оставяне на имейл за контакт, инсталиране на мобилно приложение, онлайн продажба, поръчка или резервация. Нашият екип ще се фокусира върху постигането на желаните от вас цели и ще изготви рекламите съобразно тях.

Блог статии

Любопитни сте да откриете повече?

Виж всички
Пълно ръководство за успешна Performance Max кампания в Google Ads

Performance Max кампаниите в Google Ads са мощен инструмент, базиран на иновативно машинно обучение (от англ. “machine learning”), който увеличава ...

Прочети повече #1
Историята на Google AdWords … през последните 16 години

Google AdWords през годините Мисията на компанията Google е бърз и лесен достъп до информация. Развиването на тази стратегия направи търсачката...

Прочети повече #2
Виж всички
Свържете се с нас

Заявете услуга Instagram реклама при нас!

Свържете се с нас за изготвяне на оферта за Instagram реклама и заповядайте в офиса, за да обсъдим как тя ще ви бъде от полза за развитието на вашия бизнес!
Свържи се с нас
Contacts Section Image