Какво представлява рекламата в Instagram?
Рекламирането в Instagram e достъпно и позволява да достигнете до широка аудитория от потребители. С помощта на рекламата в Instagram може да увеличите трафика към вашия сайт и да постигнете повече реализации. Instagram се разраства изключително бързо през годините и продължава да разширява гамата от възможности и услуги за рекламиране в полза на бизнеса. Като част от семейството на Facebook, Instagram наследява функциите за персонализиране на рекламите с цел таргетиране на високо ангажирана аудитория. Благодарение на това бизнесът получава възможност да насочва продуктите/услугите си към подходящите потребители и да постигне своите бизнес цели.
Дигитална агенция PPC.bg предлага за своите клиенти услуга по поддръжка на Instagram бизнес профили и реклама, с помощта на които клиентът постига по-високи резултати в онлайн пространството, както откъм разпознаваемост на бранда, така и откъм постигнат брой реализации и продажби на продукти/услуги.
Някои важни факти:
- Instagram мрежата разполага с 1 милиард активни потребители месечно, от които 500 милиона посещават приложението всеки ден.
- Instagram е втората най-ангажираща потребителското внимание социална мрежа след Facebook.
- Instagram е най-младата социална мрежа – 71% от нейните потребители са на възраст под 35 години.
- Потребителите прекарват средно на ден 0:53 ч. в мрежата на Instagram – почти толкова, колкото и във Facebook – 0:58 ч.
- Бизнесът навлиза все повече и повече в Instagram – над 71% от компаниите в Щатите вече използват активно тази мрежа.
- Над 83% от потребителите на Instagram споделят, че откриват нови продукти и услуги именно в тази мрежа.
- 500 милиона от потребителите на Instagram използват функцията Story. 1/3 от тези потребители са бизнес акаунти.
- Над 50% от потребителите на Instagram следват поне един бизнес.
- Instagram генерира 4 пъти повече интеракции между потребителите и бизнеса в сравнение с Facebook.
- Instagram помага на 80% от потребителите си да вземат решение дали да закупят продукт или услуга.
Какво ще спечелите с реклама в Instagram социалната мрежа?
Ключово предимство при Instagram социалната мрежа е, че тя е изградена за употреба през мобилни устройства. Докато много хора сърфират във Facebook през декстоп, Instagram се разглежда главно през смартфона. Благодарение на това с помощта на Instagram рекламата достигате до вашата целева аудитория в движение, по всяко време, където и да се намира.
Какво представлява рекламната кампания в Instagram
Компоненти на кампанията
- Проучване
- Оценка на предимствата на конкурентите
- Насочване на рекламите към микроаудитория
- Създаване на мощна персонализирана стратегия и изготвяне на рекламни послания
- Стартиране и тестване
- Мониторинг
- Последователно оптимизиране
- Регулярни отчети, измерващи възвращаемостта на инвестицията
Насочване
Насочването на рекламите в Instagram се възползва от богатството от възможности за насочване, познати от Facebook рекламата. Насочването се персонализира по демографски признаци, интереси и местоположение, които са съобразени с целите на вашия бизнес.
Реклами
Рекламите в Instagram са няколко типа:
- Рекламни изображения
- Реклама тип карусел
- Видео реклами
- Рекламно Story
Типове Instagram реклама
Рекламни изображения
Форматът на рекламните изображения съвпада с форматът на обикновените публикации в Instagram. Рекламата обаче може да включва не само спонсориране на публикуван пост, но и бутон с призив за действие и линк към вашия сайт.
View case studiesРеклама тип карусел
Форматът карусел включва до 5 изображения или видеоклипа в рамките на една реклама и позволява да се постави отделен линк към всяко изображение. Този тип реклама е подходящ за промотиране на продукти и услуги.
View case studiesВидео реклами
Рекламните видеоклипове в Instagram имат дължина между 3 и 30 секунди, като този тип реклама повишава динамиката и постига по-голям ефект при възприятието на потребителите.
View case studiesРекламно Story
Рекламите на Story позволява да достигнете до над 500 милиона потребители, които преглеждат своя поток от Story-та ежедневно.
View case studiesКакво включва услугата по реклама в Instagram?
В дигитална агенция PPC.bg предоставяме за нашите клиенти услуга, която включва няколко компонента:
- Изготвяне на стратегия за рекламиране спрямо бизнеса на клиента и неговата целева аудитория;
- Създаване на реклами – изготвяне на привлекателни, завладяващи и визуално атрактивни визии за реклама, придружени с релевантни текстови послания;
- Насочване на рекламите към правилно съобразена целева аудитория. Нашите рекламни специалисти ще използват най-добрите утвърдени практики за рекламиране с цел достигане до потенциални клиенти за вашия бизнес.
- Оптимизация на рекламите – нашият екип ще направи пълно проследяване на рекламната кампания в Instagram, като при необходимост ще променя тяхното съдържание с цел по-добра оптимизация и максимална възвръщаемост на инвестициите
Защо да се доверите нa PPC.bg?
С услугата по провеждане на рекламни кампании в Instagram при нас ще може да се възползвате от редица предимства:
По-голям трафик от потенциални клиенти към вашия уебсайт
С помощта на рекламата в Instagram може да отведете целенасочено потенциалните клиенти към релевантни целеви страници, като по този начин да увеличите броя на реализации на поръчки или продажби.
По-добра разпознаваемост на бранда
Instagram е една от най-подходящите социални мрежи за създаване на имидж и по-добра разпознаваемост на бранда. Instagram насърчава споделянето и рекламирането на визуални изображения и видеа, които ангажират пряко съзнанието на потребителите.
Увеличен брой реализации
Крайната цел на всяка рекламна кампания е постигане на определен тип реализации, които да отговарят на целите на бизнеса. Реализацията може да представлява действие, което потребителите следва да извършат след като взаимодействат с видяната реклама – например регистрация на сайта, оставяне на имейл за контакт, инсталиране на мобилно приложение, онлайн продажба, поръчка или резервация. Нашият екип ще се фокусира върху постигането на желаните от вас цели и ще изготви рекламите съобразно тях.