via-vinera

Via Vinera – увеличение на видимостта в социалните мрежи

Увеличение на харесалите страницата

254%

За срок от 24 месеца

Увеличение на reach в социалните мрежи

1897%

За срок от 24 месеца

Увеличение на engagement във Facebook

1435%

За срок от 24 месеца

Специфика на бизнеса

Via Vinera Karabunar Estate произвежда вино и ракия от висококачествени български сортове грозде, които предоставя за българския пазар. В изба Карабунар се произвеждат сериите вина Via Vinera, Contour, Castellum и Bulgarian heritage, както и сериите на ракия Културна – Културна Оригинална, Културна Люта, Културна Отлежала и Културна Резерва.

Предизвикателството

Клиентът дойде при нас с молба за изработване на стратегия за популяризиране на бранда и на вината в социалните мрежи с цел достигане до по-широка аудитория от потенциални купувачи на виното и ракията.

Цели

  • Brand awareness на марката;
  • Social media marketing:
    • Изграждане на стратегия по популяризиране на сериите вина и ракии в социалните мрежи Facebook и Instagram;
    • Изграждане на стратегия за LinkedIn професионалната мрежа с цел създаване на нови бизнес партньорства;
  • Повишаване на продажбите на крайния продукт;

Решението

За Via Vinera бе изготвена цялостна стратегия за популяризиране на бранда и на сериите вина и ракии, с цел изграждане на доверие у потребителите, които са и потенциални купувачи. Спрямо целевата аудитория и социалните мрежи, бяха изготвени постинг планове, на базата на които регулярно бизнес профилите на Via Vinera бяха актуализирани с нови публикации. Акцентирахме на имиджови визии и комбинация на визии с храна, с което постигнахме огромен reach в социалните мрежи.

Процесът на работа с клиента премина през следните етапи:

  • Създаване, менажиране и поддръжка на профили на Via Vinera и ракия Културна в съответните социални мрежи;
  • Изготвяне на седмични постинг планове с постове за публикуване на имиджови постове в социалните мрежи Facebook и Instagram;
  • Изготвяне на месечни постинг планове за LinkedIn, където постовете целят да запознаят с екипа на винарната и да изграждат доверие у потенциални партньори и спонсори.
  • Изработка на визии за имиджови постове, които включват бутилките вина в съчетания с подходящи изображения, отнасящи се към текста на поста;
  • Провеждане на Facebook игри с награди, които да ангажират вниманието на повече потребители да запомнят марката;

Резултатите

В резултат след година и половина поддръжка на социални мрежи брандовете Via Vinera и Ракия Културна са добре познати на българския пазар. Месечно страницата на Via Vinera във Facebook социалната мрежа достига до над 530 хиляди потребители, а страницата на ракия Културна – над 250 хиляди потребители. Това спомогна за изграждането на доверие у потребителите спрямо марката и за повишаването на продажбите на дистрибутираните вина и ракии.

Свържете се с нас
Свържи се с нас