velosiped-bg-105-%d1%83%d0%b2%d0%b5%d0%bb%d0%b8%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%8a%d1%87%d0%ba%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%b7%d0%b0-3-%d0%bc%d0%b5%d1%81%d0%b5%d1%86%d0%b0

Velosiped.bg- 105% увеличение на поръчките за 3 месеца

Увеличение на оборота

130

3 месеца

Увеличение на conversion rate

57

3 месеца

Увеличение на трансакциите

105

3 месеца

Предизвикателството

Стартирахме с Velosiped.bg seo оптимизация през януари 2020 като целта ни беше до започването на сезона (което се случва април-май) да имаме минимално повишение на трафика и позициите в търсачката, защото имахме само 3 месеца.

SEO Оптимизация

След като направихме първоначален SEO одит и начертахме основните задачи веднага се заехме за работа. Онлайн магазинът е на Magento, което има както своите ползи, така и своите недостатъци за SEO работа.  Събрахме основното семантичното ядро и на база на него решихме с кои категории ще започнем, защото трябваше да приоритизираме на база започващия сезон за онлайн магазина.

След като семантичното ядро бе събрано стана ясно, че е необходимо да се направят структурни промени по сайта– сливане на категории, разместване и преименуване на такива. След като и това бе реализирано се заехме с техническото SEO на сайта (задачи, които бяха зададени още на ниво SEO одит) включително подобряване скоростта на сайта, преправяне на sitemap-а, добавяне на html sitemap, имплементиране на структурирани данни на ниво продукт, уебсайт и др.

Паралелно със задачите по техническото SEO пристъпихме към пренаписване на съдържанието на сайта- title, meta description, описания на ниво категория и др., което също реализирахме на база анализа на ключови думи и събирането им на клъстери.

Само след 2 месеца работа по сайта той излезе на второ място по една от най-конкурентните думи „велосипеди“, а към момента се класира по над 10 000 ключови думи, което доведе до огромен ръст в трафика

Google реклама

От началото на април стартирахме и Google реклама паралелно с оптимизацията на сайта. Освен стандартните search кампании използвахме и Динамична реклама (Dynamic Search Ads), която допълваше основните кампании и работеше по категории, които не бяхме таргетирали в основните кампании. Също така успешно приложихме автоматично офериране тип CPA, което подобри performance-а.

Изработихме и банери за ремаркетинг, които връщаха потребителите обратно на сайта.

Резултат

Макар едва в началото на сезона постигнахме следните резултати:

  • 130% увеличение на оборота от магазина спрямо същия период миналата година
  • 57% увеличение на conversion rate
  • 105% увеличение на трансакциите
Свържете се с нас
Свържи се с нас