Увеличение на обажданията от нови пациенти
348%
за срок от 12 месеца
Увеличение на пациентите, стартирали лечение
235%
за срок от 12 месеца
Увеличение на видимостта на сайта в Google
567%
за срок от 12 месеца
Специфика на бизнеса
Американската клиника за гръбначни заболявания предлага възможности за нехирургично решение на проблемни състояния на опорно-двигателния апарат, свързани с дискова херния, мигрена и главоболие, сколиоза, болки в гърба и др.

Предизвикателството
Клиентът дойде при нас с молба за изработка на нов сайт. Техният предходен сайт бе технически остарял и не изглеждаше user friendly. Сайтът създаваше объркваща асоциация, тъй като страниците му напомняха новинарски/информативен уеб сайт. Клиентът помоли за изграждане на цялостна стратегия по представянето на бизнеса с помощта на нов сайт, който да изгражда доверие в очите на клиента и който да бъде достатъчно функционален, за да може потребителите лесно да осъществяват контакт при записване на час или при въпроси.
Поради спецификата на бизнеса, обвързана с лечението на гръбначни заболявания, предизвикателството пред нас бе свързано главно с това да предоставим не само уеб сайт приветлив дизайн, но и съдържание на сайта, което да бъде едновременно разбираемо за потребителите и да отговори на високите очаквания на лекарите, боравещи с медицински термини.

Цели
- Изграждане на иновативен, функционален двуезичен сайт (на български и английски език), който да позволява лесно добавяне на съдържание и обновяване на страниците и на двата езика;
- Задание и изпълнение за технчиеско SEO на сайта и събиране на семантично ядро на етап разработка на новия уебсайт
- Миграция на съществуващите линкове към новите на новия уебсайт.
- Подготовка и реализиране на цялостна SEO стратегия, която включва както Техническо SEO, така и On-Page SEO и стратегия за съдържание в блога.
- Постоянна PPC кампания в Google Ads и социални мрежи.
Решението
Предоставянето на решение от наша страна протече в рамките на няколко етапа:
- Изготвяне на SEO одит на предходния уеб сайт, за да бъдат установени проблемите, които да бъдат взети предвид и избегнати при изготвянето на новия сайт;
- Изготвяне на wireframe-и с цел онагледяване на структурата на страниците на новия сайт;
- Разработване на дизайн на сайта, който да изглежда професионално, да бъде по-удобен, по-информативен и полезен за клиентите.
- Изготвяне на ясна пътека за потребителя, която позволява да се информира за различните състояния, методи за лечение и възможност за установяване на бърз контакт с клиниката.
- Изготвяне на front-end и разработване на back-end на базата на WordPress.
- Изграждане на новия уебсайт на база на техническо задание за SEO за скорост, мета тагове и събрано семантично ядро.
Резултатите
Новият сайт на Американска клиника за гръбначни изкривявания се превърна в дигитален актив на клиниката, като предоставя отличен user experience и подпомага за генерирането на лийдове и конверсии за бизнеса. Когато потребител попадне на сайта, той се ориентира лесно в това за какво се отнася той и как може да запише час за диагностика на заболяване в клиниката.
Реализиране на успешна Google и Facebook реклама с цел увеличаване на потенциалните лийдове на клиниката. резултатът само след 3 месеца бе увеличение с 60% на обема лийдове и 348% за период от 12 месеца.

Реализиране на успешна SEO стратегия и ранкване по над 4600 ключови думи. В топ 3 по най-конкурентините търсения като ” Болки в гърба”, “дискова херния” и др.
Ранкинг по над 7810 ключови думи.

