348-%d1%83%d0%b2%d0%b5%d0%bb%d0%b8%d1%87%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d0%be%d0%b1%d0%b0%d0%b6%d0%b4%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%8f%d1%82%d0%b0-%d0%b8-%d0%bf%d0%b0%d1%86%d0%b8%d0%b5%d0%bd%d1%82

348% увеличение на обажданията на American Spinal Clinic с PPC.Bg

Увеличение на обажданията от нови пациенти

348%

за срок от 12 месеца

Увеличение на пациентите, стартирали лечение

235%

за срок от 12 месеца

Увеличение на видимостта на сайта в Google

567%

за срок от 12 месеца

Специфика на бизнеса

Американската клиника за гръбначни заболявания предлага възможности за нехирургично решение на проблемни състояния на опорно-двигателния апарат, свързани с дискова херния, мигрена и главоболие, сколиоза, болки в гърба и др.

Предизвикателството

Клиентът дойде при нас с молба за изработка на нов сайт. Техният предходен сайт бе технически остарял и не изглеждаше user friendly. Сайтът създаваше объркваща асоциация, тъй като страниците му напомняха новинарски/информативен уеб сайт. Клиентът помоли за изграждане на цялостна стратегия по представянето на бизнеса с помощта на нов сайт, който да изгражда доверие в очите на клиента и който да бъде достатъчно функционален, за да може потребителите лесно да осъществяват контакт при записване на час или при въпроси.

Поради спецификата на бизнеса, обвързана с лечението на гръбначни заболявания, предизвикателството пред нас бе свързано главно с това да предоставим не само уеб сайт приветлив дизайн, но и съдържание на сайта, което да бъде едновременно разбираемо за потребителите и да отговори на високите очаквания на лекарите, боравещи с медицински термини.

Цели

  1. Изграждане на иновативен, функционален двуезичен сайт (на български и английски език), който да позволява лесно добавяне на съдържание и обновяване на страниците и на двата езика;
  2. Задание и изпълнение за технчиеско SEO на сайта и събиране на семантично ядро на етап разработка на новия уебсайт
  3. Миграция на съществуващите линкове към новите на новия уебсайт.
  4. Подготовка и реализиране на цялостна SEO стратегия, която включва както Техническо SEO, така и On-Page SEO и стратегия за съдържание в блога.
  5. Постоянна PPC кампания в Google Ads и социални мрежи.

Решението

Предоставянето на решение от наша страна протече в рамките на няколко етапа:

  • Изготвяне на SEO одит на предходния уеб сайт, за да бъдат установени проблемите, които да бъдат взети предвид и избегнати при изготвянето на новия сайт;
  • Изготвяне на wireframe-и с цел онагледяване на структурата на страниците на новия сайт;
  • Разработване на дизайн на сайта, който да изглежда професионално, да бъде по-удобен, по-информативен и полезен за клиентите.
  • Изготвяне на ясна пътека за потребителя, която позволява да се информира за различните състояния, методи за лечение и възможност за установяване на бърз контакт с клиниката.
  • Изготвяне на front-end и разработване на back-end на базата на WordPress.
  • Изграждане на новия уебсайт на база на техническо задание за SEO за скорост, мета тагове и събрано семантично ядро.

Резултатите

Новият сайт на Американска клиника за гръбначни изкривявания се превърна в дигитален актив на клиниката, като предоставя отличен user experience и подпомага за генерирането на лийдове и конверсии за бизнеса. Когато потребител попадне на сайта, той се ориентира лесно в това за какво се отнася той и как може да запише час за диагностика на заболяване в клиниката.

Реализиране на успешна Google и Facebook реклама с цел увеличаване на потенциалните лийдове на клиниката. резултатът само след 3 месеца бе увеличение с 60% на обема лийдове и 348% за период от 12 месеца.

Реализиране на успешна SEO стратегия и ранкване по над 4600 ключови думи. В топ 3 по най-конкурентините търсения като ” Болки в гърба”, “дискова херния” и др.

Ранкинг по над 7810 ключови думи.

Изпратете ни запитване още днес, за да помогнем и на вашия бизнес да се развива.

Свържете се с нас
Свържи се с нас